25 de maig 2006

Eines útils del Google


Google, el principal cercador d’Internet, ens té acostumats a treure de quan en quan nous serveis. La majoria dels casos, surten del seu laboratori on posen a prova serveis amb els seus usuaris, per veure si finalment pot tenir èxit.

Aquesta estratègia permet conèixer la funcionalitat i l’èxit de les seves iniciatives abans d’oferir-les com a producte finalitzat.

Una d’aquestes novetats és el Google Trends.

Una part representativa dels internautes usen el servei de Google, Google pot saber quin tipus de cerques es realitzen i quines tendències existeixen en un període prolongat en el temps.

Per exemple, si busquem el terme que ens interessi especialment, Google Trends ens mostrarà l’històric de cerques d’aquest terme, així com la possibilitat de filtrar-lo per idiomes, regions i ciutats. A més, mostra els enllaços o notícies més representatives dels mateixos. Una altra opció interessant és la possibilitat de comparar dos termes.

Per tant, és un servei molt interessant que pot servir a professionals per fer seguiments de determinades paraules claus del seu negoci, per fer estudis de mercat, etc.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Anònim ha dit...

I find some information here.