07 d’octubre 2006

Què vol un client?

Seth Godin, expert en marketing i escriptor, ha recopilat 10 coses que vol una persona com a client:

- El mateix que tothom, però diferent.
- Un menú on tots els preus no siguin el mateix.
- Més atenció que la persona que s'assenta al seu costat.
- Un preu una mica més baix que l'ofert als altres.
- Un nou model, tenint-lo una miqueta abans que els altres, però només si als altres els agradarà.
- Un seient per una pel.lícula amb totes les entrades venudes.
- Accés al millor servei al client de la botiga, preferentment pel cap de la botiga.
- Ser tractat millor, però no massa millor.
- Que s'adonin de que existeix, però no massa.
- Tenir la raó.

Aquestes 10 claus es poden aprofitar per fer que el client elegeixi la seva empresa, enlloc de la competència.

Seth Godin és admirat i criticat per igual, però no deixa indiferent.

Llegeix el llistat diverses vegades i pensa. Llegeix-la cada vegada que s'hagi de posar al lloc del client i quan es senti d'aquesta manera, descobrirà les claus indispensables que tot empresari ha d'aprofitar pel seu benefici.