06 d’agost 2006

Ja tenim un nou terme: “Cool Hunters”

Els “Cool Hunters” dediquen el seu temps a observar quin tipus de vida predomina a cada lloc per explicar-li a les diferents companyies, que desenvolupen els seus productes en funció d’aquests temes.

La clau d’aquesta activitat és trobar les noves tendències i captar les novetats que més endavant demanaran els consumidors. Per a això, s’ha de tenir una ment molt oberta i ser capaç de captar tots els detalls, no només en el món de la moda, sinó també en altres sectors es cerca el seu assessorament.

Nestlé, Fargo, Coca Cola, Sprite, Lucky Strike, MTV, Levi’s... contracten els serveis dels cool hunters.

Quins són els requisits per ser un bon cool hunter:
- ser curiós
- ser creatiu
- escoltar, no jutjar
- informar-se, consumir mitjans tradicionals i emergents
- analitzar els consums culturals
- jugar
- crear
- parlar amb la gent
- viatjar
- detectar els canvis
- sintonitzar diferents actituds, idees i desigs dels individus, nous i latents

Emprenedors, si volem tenir èxit, hem de ser uns bons caçadors de tendències, preneu nota i llancem-nos al carrer!

El Espectador
Filosofitis