06 d’agost 2006

Elegir el nom correcte per a la teva empresa II


Creant bona impressió (part 2 de 3)

Quan estàs generant idees del possible nom de negoci, inicialment et focalitzes a les teves preferències personals.

En canvi, un apropament objectiu et capacitarà per considerar les preferències del client en primer lloc.

Recorda que el teu nom d’empresa serà el pilar de la teva marca. Ha de treballar correctament on l’utilitzis – telèfon, logotip, senyals, anuncis, uniformes, web i a tots els medis que planifiquis utilitzar per arribar al mercat. Pots consultar una guia bàsica de marques.

Consignes que et poden ajudar a decidir el nom de la teva empresa:
- Vols el nom que reflecteixi l’activitat que fa la teva empresa – neteja, construcció, transport? O alguna seria convenient quelcom més abstracte?
- És una bona idea incloure el teu propi nom?
- Vols un nom de sons tradicionals, de llarga durada i valors passats de moda o un nom modern que suggereixi frescor i innovació?
- Pensa en el futur – rebutja paraules o frases que caducaran ràpidament?
- Si penses treballar a l’exterior, verifica que el nom no signifiqui res inconvenient en les llengües més importants i que són fàcilment llegibles i pronunciables.
- Pensa en els clients – rebutja noms llargs, paraules difícils i amb escriptura inusual.

Business Link