Exemple de com un emprenedor va elegir el nom per a la seva empresa: (part 3 de 3)
L’emprenedor es diu Nick Jenkins
- Què va fer?
Considerar com un nom podria treballar com una marca
“Volia que el meu negoci es conegués de boca-orella, així que era important que el nom de la companyia enganxés i es recordés fàcilment. Vaig decidir que només tingués dues síl·labes per a que la gent no l’oblidés i fàcil a nivell fonètic per a que no hi haguessin problemes de transcripció. Moonpig (lluna-porc) és divertit, com les nostres targetes contenen humor – es tracta d’un negoci de targetes de felicitació – Moonpig reuneix els nostres requeriments”
- Què va fer diferent
“Tot i que continuem comercialitzant amb el nom Moonpig, hem canviat el nostre nom d’empresa per Altergraphics. Al 2001 vam rebre capital inversor i els nous accionistes eren reacis a estendre xecs amb el nom Moonpig”
“Hauria estat més fàcil començar l’activitat de l’empresa amb el nom Altergraphics. Moonpig és xistós, bromista i així queda enregistrada la imatge de l’empresa a la web posicionant-nos en el lloc que desitgem al mercat. Però Altergraphics ens proporciona la flexibilitat de desenvolupar altres marques en el futur.”
Business Link
Moonpig
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada