16 de setembre 2006

Elegir el nom correcte per a la teva empresa (i III)

Exemple de com un emprenedor va elegir el nom per a la seva empresa: (part 3 de 3)

L’emprenedor es diu Nick Jenkins

- Què va fer?

Considerar com un nom podria treballar com una marca

“Volia que el meu negoci es conegués de boca-orella, així que era important que el nom de la companyia enganxés i es recordés fàcilment. Vaig decidir que només tingués dues síl·labes per a que la gent no l’oblidés i fàcil a nivell fonètic per a que no hi haguessin problemes de transcripció. Moonpig (lluna-porc) és divertit, com les nostres targetes contenen humor – es tracta d’un negoci de targetes de felicitació – Moonpig reuneix els nostres requeriments”

- Què va fer diferent

“Tot i que continuem comercialitzant amb el nom Moonpig, hem canviat el nostre nom d’empresa per Altergraphics. Al 2001 vam rebre capital inversor i els nous accionistes eren reacis a estendre xecs amb el nom Moonpig”

“Hauria estat més fàcil començar l’activitat de l’empresa amb el nom Altergraphics. Moonpig és xistós, bromista i així queda enregistrada la imatge de l’empresa a la web posicionant-nos en el lloc que desitgem al mercat. Però Altergraphics ens proporciona la flexibilitat de desenvolupar altres marques en el futur.”

Business Link
Moonpig