16 de setembre 2006

El poder de les postals

Un anònim va escriure: “Els teus clients són els que mantenen les teves portes obertes i pels quals treballes llargues hores per atraure’ls i mantenir-los feliços. Però els dones seguiment a les teus clients nous o existents?”

Les postals són armes que poden retenir els teus clients.

Quan va ser la última vegada que vas anar de compres i vas rebre una postal d’agraïment? Mai? Les postals d’agraïment són utilitzades principalment per familiars i amics. Però l’impacte positiu que tenen quan les utilitzes amb els teus clients nous o existents.

A més del seu impacte positiu, són excel.lents com a eines de retenció. Com no tens temps per estar cara a cara amb cadascun dels teus clients, què millor que enviar postals per fer la feina.

Alguns beneficis són:

- Bona impressió: la teva competència no ho fa
- Explicaran la seva experiència a altres
- Economitzes en despeses d’estudis de mercat
- Retens clients
- Un client feliç compra més sovint

Costa més fer nous clients que mantenir els que ja tens!

Emprendedoras
Mercadeo brillante