22 de juny 2007

Campanya original de publicitat

La cadena NH hotels selecciona persones estressades per a enderrocar el seu hotel a Madrid. A les que participin se'ls facilitarà totes les eines necessàries per a fer-ho. A més, persones expertes les acompanyaran per a utilitzar l'eina més adequada per a arrencar catifes, enderrocar murs i trencar-ho tot.

D'entre les candidatures es farà una tria per fer el "derrombing" - joc de paraules de la paraula "room" que denomina aquesta teràpia desestressant -.

Es tracta d'una nova fórmula de publicitat dirigida al segment de mercat a la qual NH Hotels s'adreça.

NH Hotels és una cadena que disposa d'hotels urbans principalment dirigits a empreses. La plantilla que treballa a aquestes empreses són persones que poden patir estrès i a les que el responsable de màrqueting de NH ha identificat molt bé i ha conegut la millor forma de captar la seva atenció: oferint una teràpia diferent.

És un tipus de publicitat anomenada "below the line" que utilitza mitjans no convencionals i que pot passar desapercebuda com a publicitat, però no com a acció diferenciadora de la marca.

NH convoca a estresados a demoler su hotel Alcalá
¿Qué es el derrombing?