28 de maig 2007

Comunicar i donar a conèixer

Pots tenir la millor empresa i productes del món, però si no saps convèncer als consumidors, deixaràs d'existir.

Si has d'explicar la teva història i el que fa la teva empresa, has de seduir els teus clients, però no enganyar-los. I és que la vida és un succés d'equilibris. On està l'equilibri entre ficció i fantasia?

- Has de ser autèntic: si vas començar la teva empresa perquè era la teva passió, ho has de fer saber. Ningú pot fabricar una història real, el sentit comú i la intuïció del consumidor transformarà la teva història en la teva marca. Examina la teva vida i el teus valors personals, examina perquè t'estàs dedicant a això que fas.

Quina és la teva passió i com els hi pots transmetre als teus clients?

- Has de ser conseqüent: no és suficient explicar una història, la història serveix per a connectar amb el client per a fer-los sentir especials. Però has d'estructurar la teva empresa i oferir un servei de qualitat per a alinear la teva empresa a la teva història.

Inspirat en l'article: Telling a good story de Michele Miller