Per sobresortir en la satisfacció de la clientela, existeixen tres regles:
1. La clientela no sempre té la raó, però "el client és sempre el client".
2. Ha de quedar clar, des de la perspectiva de la clientela, que vostè ofereix solucions abans que vendre serveis.
3. la clientela no té problemes, té crisis.
Per a fer front a aquestes crisis de forma efectiva, s'ha de tenir un contacte regular amb els seus clients. Els ha de donar l'oportunitat de fer aportacions i els ha de mantenir al dia dels aspectes importants.
Una de les millors maneres de millorar la seva relació comercial amb els seus clients és demanant el que pensen sobre els seus serveis i com podria millorar-los per a servir-los millor.
Ha de desenvolupar una enquesta de satisfacció. L'ha de personalitzar i s'ha de convertir en una font d'informació regular.
L'enquesta s'ha de fer cara a cara. Si la distància impedeix el contacte personal, s'ha de fer telefònicament, després d'enviar-li una còpia del formulari a la persona entrevistada.
Més informació a APC
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada