Els beneficis són tangibles i intangibles, la millor de la seva imatge personal, la confirmació de la seva identitat...
Les empreses que aconsegueixen crear aquests beneficis intangibles: servei, experiència, emoció... poden exigir un preu més elevat i augmentar els seus beneficis.
La innovació orientada a la creació de valor pel client és només possible, si s’entén com una disciplina que es pot aprendre i transmetre de forma ràpida, eficaç i sistemàtica.
Es pot aconseguir crear valor afegit pel client, si:
- Identifiquem les necessitats o treballem per a les necessitats del client i del mercat i no només per a les pròpies.
- Utilitzem correctament les eines de creació de valor per a aconseguir-ho d’una forma ràpida.
- Ens inspirem en els líders que creen valor que poden provenir de qualsevol departament de l’empresa
- Tenim equips d’innovació o fem servir els fonaments del seu funcionament
- Posem en línia l’organització, l’equip o l’empresa per a aconseguir innovacions d’elevat valor.
Per ampliar la informació, es pot llegir el resum del llibre “Innovation” de Curtis Carlson a Leader Summaries
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada